Supplementen Lijst

Supplementen Lijst!

  • Glucosamine Sulfaat
  • Omega-3 plus
  • Vitamines C plus
  • Multivitamine
  • D3 elite
  • Calcium
  • Magnesium
  • Impact Whey Protein
  • Creatine Monohydraat

Deze lijst met supplementen raden wij aan om fysieke prestaties te verhogen, verhogen van krach en het tegen gaan van complicaties. Alleen de beste supplementen zijn goed genoeg!
klik hier voor de beste kwaliteit producten.

Uitleg van de supplementen

Glucosamine Sulfaat: Glucosamine, een natuurlijke aminosuiker, is een bouwsteen van kraakbeen, dat een stootkussenfunctie heeft en onze gewrichten beschermt als we bewegen – superbelangrijk voor iedereen die een intensieve sport beoefent, het perfecte supplement bij je training wanneer je het beste uit jezelf wilt halen.

Omega-3 plus: Omega 3 is een essentieel vetzuur dat niet door het lichaam zelf wordt aangemaakt, dus je moet het via je voeding binnenkrijgen. Het komt van nature voor in visolie, wat betekent dat het lastig is om er voldoende van binnen te krijgen via enkel wat je eet vooral als iemand geen vis eet/lust.

Vitamines C plus: Vitamine C is een essentiële, in water oplosbare vitamine, die deels verantwoordelijk is voor een groot aantal vitale functies in het lichaam.

Multivitamine: Multivitamine bevat specifiek gekozen ingrediënten die je lichaam helpen optimaal te presteren van een goede weerstand na een zware training tot ondersteuning van je stofwisseling.

We hebben ook de verterende enzymen amylase en lipase toegevoegd, net als superpopulaire plantextracten die je helpen om je verfrist en vol energie te voelen wat belangrijk is ongeacht je fitnessambities.

1.  Pantotheenzuur helpt tegen vermoeidheid en draagt bij aan een goede mentale prestaties.
2. Thiamine draagt bij aan een goede werking van het hart.
3. Vitamine C beschermt cellen tegen oxidatieve stress,
4. Calcium is nodig voor het behoud van normale botten.
5. Vitamine D: draagt bij aan een goede werking van het immuunsysteem.
6. Biotine zorgt voor een normale energie-opleverende stofwisseling.
7. Koreaanse ginseng draagt bij aan het behoud van uithoudingsvermogen, een energiek en vitaal gevoel, en fysiek en mentaal welzijn.

D3 elite: Ondersteunt het immuunsysteem, zowel binnen als buiten de sportschool. Houdt fit. Bovendien helpt het ook om je spieren en botten normaal te laten functioneren en dat maakt het de ideale ondersteuning voor trainingssessies.

1. Vitamine D draagt bij aan een goede werking van het immuunsysteem.
2. Vitamine D draagt bij aan het behoud van gezonde botten.
3. Vitamine D draagt bij aan een goede werking van de spieren.

Calcium & Magnesium: Aangezien magnesium je een natuurlijke energieboost geeft, helpt het je alert te blijven en zorgt het ervoor dat je klaar bent voor je trainingssessies. Zo kun harder trainen en je fitnessdoelen behalen of je nu wilt afslanken of een strakker lijf wilt

Door je botten en spierfunctie te ondersteunen, helpen ze je lichaam ook te voldoen aan de vereisten van een zware trainingssessie.

1. Calcium & Magnesium dagen bij aan een energieleverende stofwisseling.
2. Calcium & Magnesium dragen bij aan een goede werking van de spieren.
3. Magnesium draagt bij aan een elektrolytenbalans.
4. Calcium & Magnesium zijn nodig voor gezonde tanden en botten.
5. Magnesium draagt bij aan de vermindering van vermoeidheid en moeheid.
6. Vitamine E beschermt cellen tegen oxidatieve stress. 

Impact Whey Protein: Het zijn handige, eiwitten van hoge kwaliteit die helpen bij de opbouw en het behoud van belangrijke spieren en met slechts 1,9 g vet, 1 g koolhydraten en 103 calorieën per portie ondersteunt het al je fitnessdoelen.

Het bevat ook alle essentiële aminozuren, inclusief 4.5 g BCAA’s deze komen van nature voor in eiwitten en helpen bij de opbouw en het behoud van nieuwe spieren zo ben je altijd klaar voor de volgende sessie.

Creatine Monohydraat: Het is een van de meest onderzochte vormen van creatine ter wereld, met hoge prestaties is wetenschappelijk bewezen dat het fysieke prestaties verbetert door de algehele kracht te verbeteren. Het is heel moeilijk om alle creatine die je nodig hebt uit voedsel zoals vlees en vis te halen. Dit biedt uitkomst om snel en eenvoudig de juiste hoeveelheid creatine binnen te krijgen. Creatine Monohydraat helpt bij het verbeteren van de algehele prestaties en is als supplement geschikt voor iedereen om je te helpen jouw training naar een hoger niveau te tillen, in de fitnesszaal, op de piste of op het veld.

1. Creatine heeft een bewezen prestatieverhogend effect bij opeenvolgende korte, intensieve trainingen. Dit gunstige resultaat bereik je met een dagelijkse dosis van 5 g creatine.

Deze lijst met supplementen raden wij aan om fysieke prestaties te verhogen, verhogen van krach en het tegen gaan van complicaties. Alleen de beste supplementen zijn goed genoeg!

klik hier voor de beste kwaliteit producten.

Met vriendelijke groet,
Tim Bijlaard
GoedLichaam.nl

Jouw Reactie…

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.